Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 26.04.2024, 00:34

Сайт вчителя трудового навчання
Фалька Володимира Вікторовича

Меню сайту
Категорії розділу
Розробки уроків [18]
Позакласні заходи [6]
Різне [22]
Методичні рекомендації [25]
Декада [3]
Фотоальбоми
Сайти вчителів
Навчальні ресурси
Об'єкти праці
Статистика
Каталог
сайтів України каталог сайтів
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Святковий календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Проєктна технологія

Головна » Файли » Учителю трудового навчання » Методичні рекомендації

Методичні рекомендації щодо викладання трудового навчання у 2017-2018 навчальному році
[ Викачати з сервера (48.8 Kb) ] 01.09.2017, 22:58

Н. Боринець

 

Методичні рекомендації щодо викладання трудового навчання у 2017-2018 навчальному році

Зміст оновленої програми з трудового навчання для учнів 5-9-их класів орієнтовано на формування в учнів ключових і предметних компетентностей, що передбачено концепцією «Нової української школи». Ці компетентності покликані  наблизити процес трудового навчання до життєвих потреб учня, його інтересів  та здібностей.

У Пояснювальній записці до програми визначено компетентістний  потенціал трудового навчання, закладені наскрізні змістові лінії («Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека»,  «Підприємливість і фінансова грамотність»). Все це має сприяти формуванню в учнів знань і вмінь із різних предметів, які можна застосовувати  у реальному житті, виконувати практичні завдання, максимально наближені до життя.

У 2017-2018 навчальному році все, що стосується організації вивчення трудового навчання в школі, залишається без змін, а саме: кількість годин за класами (5, 6  – по 2 год., 7, 8, 9 – по 1 год. в тиждень); поділ учнів на групи відбувається за наявності більше 27 учнів.

Програма з трудового навчання для учнів 5-9 класів зазнала суттєвих змін як за структурою й змістом, так і підходами до викладання предмета в школі.

Особливості оновленої програми:

• орієнтація змісту програми на формування ключових і предметних компетентностей;

визначені наскрізні змістові лінії;

ґрунтується на основі проектно-технологічної діяльності учнів;

змінено підходи до опанування змісту проектно-технологічної діяльності учнів на уроках трудового навчання: формування змісту технологічної діяльності здійснюється на основі об’єктів проектної діяльності, а не технологій, зокрема: вибір теми проекту (виробу для виготовлення) і добір та вивчення відповідних технологій обробки матеріалів;

змінено структуру та форму програми;

передбачено зміст очікувальних результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів відповідно до компонентів: знаннєвий, діяльнісний та ціннісний;

відсутній зміст програмового матеріалу;

передбачено можливе вивчення у змішаних класах (дівчатами і хлопцями) різних технологій на одному уроці за умови виконання проекту за спільною темою;

закладено достатньо високий рівень академічної свободи вчителя.

 

Оновлена (2017 року) програма з трудового навчання для учнів 5-9-их класів буде впроваджуватись одночасно з 5-го по 9-ий клас.

Програми, за якими викладався предмет у минулих роках, мали таку структуру:

  • Пояснювальна записка
  • Тематичний план
  • Обовязкова для вивчення складова (блоки за класами)
  • Варіативна складова

читати далі

Джерело Методичний кейс-трудове навчання

Категорія: Методичні рекомендації | Додав: Володимир
Переглядів: 1153 | Завантажень: 58 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Друзі сайту
Кнопка на ваш сайт
Випадкові фото
Презентації
Інформер
Таблиці та наочності [88]
Корисні сайти [2]
для підготовки вчителям та учням до уроків трудового навчання
Об'єкти праці, креслення, шаблони [104]
Об'єкти для проектування і виготовлення учнями
Технології обробки [2]
Профорієнтація [108]
Дистанційне навчання [0]
Завдання
Picture Stencil
Оnline-convert

Falko Volodymyr© 2024