Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 28.11.2020, 02:58

Сайт вчителя трудового навчання
Фалька Володимира Вікторовича

Годинник
Меню сайту
Категорії розділу
Розробки уроків [18]
Позакласні заходи [6]
Різне [19]
Методичні рекомендації [14]
Декада [3]
Сайти вчителів
Навчальні ресурси
Об'єкти праці
Multimedіa
Статистика
Каталог
сайтів України каталог сайтів
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Святковий календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Проектна технологія

Головна » Файли » Учителю трудового навчання » Розробки уроків

Деревина, породи деревини. Поняття про виготовлення шпону, фанери, деревоволокнистих плит. Застосування фанери та ДВП. План-конспект уроку
[ Викачати з сервера (292.6 Kb) ] 24.01.2015, 19:13

Автор:
Фалько Володимир Вікторович,
учитель трудового навчання 

Бучанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4, спеціаліст другої категорії

Урок трудового навчання. 5 клас

 Тема.  Деревина, породи деревини. Поняття про виготовлення шпону, фанери, деревоволокнистих плит. Застосування фанери та ДВП для виготовлення виробів

Мета уроку:   ознайомити учнів із видами та призначенням фанери та ДВП, формувати вміння розрізняти за текстурою породи деревини; стимулювати прагнення пізнавати властивості конструкційних матеріалів та будову деревини; виховувати старанність, дисциплінованість, бережливе та економне ставлення до деревини, любов до оточуючого середовища.

Обладнання, матеріали та наочність: роздатковий матеріал (розрізані картки зі словами «деревина», «фанера», «текстура», «пилорама»), зразки різних порід деревини, експериментальні зразки фанери і ДВП, верстак.

 

Об’єкт праці:               розпиляна колода.

Ключові поняття:       фанера, ДВП, шпон.

Тип уроку:                   комбінований.

Очікувані результати: у результаті цього уроку учні познайомляться з видами та призначенням фанери та ДВП; навчаться розрізняти за текстурою породу деревини, вдосконалять навички роботи в групах, отримають досвід виконання практичних та лабораторних робіт.

         Під час уроку розвиваються, удосконалюються мотиваційна, комунікативна, інформаційно-технологічна, соціокультурна та діяльнісна компетентності учнів.

Структура уроку

  1. Організаційний етап уроку
  2. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  3. Мотивація навчальної діяльності учнів, повідомлення теми й завдань уроку
  4. Вивчення нового матеріалу
  5. Підсумки уроку, рефлексія
  6. Оцінювання роботи учнів, повідомлення домашнього завдання

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП УРОКУ

Перевірка зовнішнього вигляду учнів, призначення чергових, перевірка готовності учнів до уроку.

  1. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Учитель. Які ви знаєте породи дерев? Що таке шпон? Назвіть вироби, виготовлені з фанери та ДВП.

Групова робота з картками

Завдання: учні, працюючи в парі, повинні скласти слово, яке стосуються теми уроку: ви-де-на-ре (деревина), не-ра-фа (фанера), сту-ра-тек (текстура), ло-ма-пи-ра (пилорама). Перевірка виконання завдання.

Учням демонструються зразки шпону, фанери, ДВП.

Завантажити матеріал уроку

 

Категорія: Розробки уроків | Додав: Володимир
Переглядів: 1691 | Завантажень: 300 | Рейтинг: 4.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Друзі сайту
Кнопка на ваш сайт
Випадкові фото
Зараз на сайті
Інформер
Об'єкти праці [65]
Об'єкти для проектування і виготовлення учнями
Графічна документація [40]
Таблиці та наочності [87]
Корисні сайти [2]
для підготовки вчителям та учням до уроків трудового навчання
Технології обробки [2]
Профорієнтація [108]
Picture Stencil
Оnline-convert

Falko Volodymyr© 2020