Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 30.01.2023, 07:57

Сайт вчителя трудового навчання
Фалька Володимира Вікторовича

Меню сайту
Категорії розділу
Таблиці та наочності [88]
Корисні сайти [2]
для підготовки вчителям та учням до уроків трудового навчання
Об'єкти праці, креслення, шаблони [104]
Об'єкти для проектування і виготовлення учнями
Технології обробки [2]
Профорієнтація [108]
Дистанційне навчання [0]
Завдання
Фотоальбоми
Сайти вчителів
Навчальні ресурси
Об'єкти праці
Статистика
Каталог
сайтів України каталог сайтів
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Святковий календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 304
Показано матеріалів: 281-290
Сторінки: « 1 2 ... 27 28 29 30 31 »

11 клас | Переглядів: 2131 | Додав: Володимир | Дата: 19.02.2014 | Коментарі (0)

Слово «аналіз» походить від грецького analysis, що означає розкладання цілого на складові частини. Пізніше слово «аналітика» почали використовувати в логіці в значенні способу вирішення питання від наслідку до початку, від дії або явищ до причин. Аналітик , своєю чергою, є фахівцем, здатним вирішувати аналітичні завдання.
Професія аналітика вже зуміла зайняти міцні позиції у вітчизняному бізнесі. Перш ніж зробити черговий крок у розвитку фірми розширенням чи об'єднанням, інвестуванням або навіть рекламною кампанією, керівники вважають доречним проконсультуватися в аналітика. Цей фахівець, використовуючи всілякі відомості, пропонує способи вирішення проблем і визначає напрям руху. Тому професійний аналітик є одним з найважливіших працівників будь-якої серйозної фірми.
На сьогоднішній день у зв'язку з глобальною інформатизацією сфер діяльності людини аналітики стають все більше затребуваними. У сучасному світі всі їхні завдання можна чітко розподілити на два напрями:
аналіз історії з метою виявлення закономірностей, причин формування історії у даному вигляді, а також прогнозування; 
аналіз процесів з метою подальшої їхньої автоматизації.
Професії | Переглядів: 1191 | Додав: Володимир | Дата: 18.02.2014 | Коментарі (0)

1-й розряд
Завдання та обов’язки. Розбирає та складає акумулятори, знежирює акумуляторні посудини, фільтрує, готує дистильовану воду та обслуговує обладнання зарядних станцій під керівництвом акумуляторника вищої кваліфікації. Готує акумулятори до ремонту і заряджання. Очищує, промиває і протирає акумуляторні посудини. Зачищає облої і наплив після паяння в пластинах з’єднувальних штабів і наконечників. Переміщує бутелі з кислотою, електролітом, дистильованою водою, банки з їдким калієм у межах робочого місця. 

Повинен знати: основні знання про будову акумуляторних батарей; найменування основних матеріалів і реактивів акумуляторного виробництва; правила зберігання кислот, лугів і поводження з ними, способи визначення їх за зовнішнім виглядом та іншими ознаками, найменування і призначення найбільш розповсюджених інструментів, пристроїв. 
Професії | Переглядів: 1052 | Додав: Володимир | Дата: 18.02.2014 | Коментарі (0)

Пошук
Друзі сайту
Кнопка на ваш сайт
Випадкові фото
Презентації
Інформер
Таблиці та наочності [88]
Корисні сайти [2]
для підготовки вчителям та учням до уроків трудового навчання
Об'єкти праці, креслення, шаблони [104]
Об'єкти для проектування і виготовлення учнями
Технології обробки [2]
Профорієнтація [108]
Дистанційне навчання [0]
Завдання
Picture Stencil
Оnline-convert

Falko Volodymyr© 2023