Повідомлення для методистів районних, міських методичних кабінетів, центрів, науково-методичних центрів, керівників методичних об’єднань учителів ...Читати далі
В методичному посібнику розкривається модель системи роботи учителя трудового навчання, що базується на різносторонньому використанні інформаційно-комунікаційних технологій як основного компонента традиційної педагогічної системи. Вказані різні напрямки використання ІКТ: підготовка дидактичних матеріалів, підготовка до практичних робіт, самоосвіта, організація електронної бібліотеки тощо.
Посібник буде корисний для учителів трудового навчання, студентів, слухачів курсів підвищення кваліфікації. Переглянути
Бучанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4,
спеціаліст другої категорії
Мета заходу: формувати навички проектної діяльності;
розвивати інтерес до предмета, творчу активність, самостійність учнів; розширювати кругозір учнів; виховувати ціннісне ставлення до сім’ї та домашнього затишку.