Фалько Володимир Вікторович, учитель трудового навчання Бучанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4, спеціаліст другої категорії
Варіативний модуль. Технологія виготовленнявиробів із деревини (способом токарної обробки).
Тема: Призначення та будоватокарного верстата для обробки деревини.
П.р.: Вправи на закріплення і точіння заготовок.
П.р.: Вправи на закріплення і точіння заготовок. Мета: навчальна: −ознайомити учнів із призначенням та будовою токарного деревообробного верстату СТД 120-М, −формувати уявлення про токарний верстат як різновид технологічних машин; −сприяти формуванню навичок правильного кріплення заготовки; виховна: −сприяти вихованню культури поведінки з інструментом, бережливого ставлення до суспільного майна; розвиваюча: −розвивати технічне мислення, акуратність у виконанні даного типу робіт. Обладнання, інструменти та матеріали: токарний верстат для обробки деревини СТД-120М , реєр, мейсель, ножівка, лобзик, шліфувальна шкірка, випалювач, різці, дошка 160×210×10 мм, брусок 40×40×210мм, креслярське приладдя. МТО: підручник «Трудове навчання. Технічні види праці: Підручник для 7 кл. загальноосвіт. навч. закл. / Б.М.Терещук, В.І.Туташинський, В.К.Загорний. – К.: Генеза, 2007. – 240 с.: іл МТО: підручник «Трудове навчання. Технічні види праці: Підручник для 7 кл. загальноосвіт. навч. закл. / Б.М.Терещук, В.І.Туташинський, В.К.Загорний. – К.: Генеза, 2007. – 240 с.: іл..», технологічна карта виробу, креслення вішалки для рушників. Тип уроку: комбінований Час: 45хв. План уроку 1.Організаційна частина − 1хв 2.Виявлення знань і вмінь учнів – 2 хв. 3.Актуалізація опорних знань учнів – 2 хв. 4.Мотивація навчальної діяльності учнів − 1хв. 5.Повідомлення теми уроку – 1 хв. 6.Визначення навчальних завдань для учнів на урок – 2 хв. 7.Вивчення нового матеріалу − 10хв. 8.Осмислення учнями вивченого матеріалу – 2хв 9.Формування вмінь і навичок учнів – 11. 10.Рефлексія – 6 хв. 11.Мотивація оцінок, виставлення їх у журнал – 3хв. 12.Завдання додому − 2хв. 13.Прибирання робочих місць − 2хв.