Від латинського со - спільно, ordinatio - впорядкування
Особливості професії
Фінансовий координатор проектів, він же - координатор фінансових проектів, працює з фінансовими та юридичними документами, які супроводжують проект. У маленьких фірмах обов'язки цього спеціаліста лягають на плечі менеджерів по роботі з клієнтами, але досить великі компанії звільняють їх від цього навантаження, оскільки для того , щоб працювати з рахунками, кошторисами, документами, договорами і всілякими додатками до них, актами здачі-приймання робіт, вони наймають спеціального співробітника - фінансового координатора проектів. З назви цієї професії можна зрозуміти, що даний фахівець займається координуванням фінансових процесів під час роботи над проектом: чи своєчасно підписаний договір або оплачений рахунок, чи все враховано та погоджено з клієнтом, чи надісланий запит на відсутні документи, чи затверджені фінансові витрати з керівництвом. Тобто фактично він узгоджує роботу між бухгалтерським, юридичним і клієнтським відділом фірми, керівництвом компанії й самими клієнтами та підрядниками, нагадуючи їм про терміни та полегшуючи роботу з документообігом.
У процесі роботи він веде бази обліку всіх фінансових та юридичних дій стосовно проектів. Після завершення роботи над кожним проектом фінансовий координатор готує звіт для вищого керівництва. Також він може складати щоденний звіт про стан незакритих ще проектів і щомісячний статус усіх проектів. Крім того, в його обов'язки входить участь у внутрішніх і зовнішніх аудитах (перевірках).
Робоче місце
Фінансовий координатор проектів працює в офісах найрізноманітніших фірм з виробництва або надання послуг у різних областях.
Важливі якості
Такому спеціалісту необхідно бути організованим, відповідальним, уважним, посидючим, робота з цифрами вимагає цих якостей як жодна інша. Для нього також важливі комунікабельність, дипломатичність, вміння працювати в команді, оскільки він є ланкою, що зв'язує кілька відділів компанії та зовнішніх підрядників з клієнтами. Крім того, в цій роботі потрібні аналітичні здібності, старанність, оперативність і стресостійкість, особливо в період щомісячної або щоквартальної звітності.
Знання та навички
Фінансовий координатор проектів повинен володіти комп'ютерними навичками та працювати в програмах Microsoft Office, особливо важливо знати Exel, а також 1С. Якщо компанія використовує будь-яку спеціалізовану базу даних, то їй зазвичай навчають на місці роботи. Йому також необхідно знання законодавства в тій області, в якій веде свій бізнес компанія. Найчастіше потрібно володіння англійською мовою як мінімум на середньому рівні, але в деяких випадках досить базової англійської.
Де вчать
Для того щоб стати фінансовим координатором проектів необхідно мати вищу економічну, фінансову або бухгалтерську освіту або освіту в галузі комерції чи статистики. Крім цього завжди вітаються знання в області юриспруденції.
|