Трафик-менеджер відповідає за розміщення реклами в ЗМІ, а саме, в друкованих виданнях та на телебаченні. Ми як споживачі бачимо лише кінцевий результат - рекламу - і навряд чи замислюється про те, яка кількість людей задіяна в процеcсе розміщення макета на рекламному носії. Тим часом, в цей процес залучена велика кількість спеціаліcтов. І за продуктивну координацію їх діяльності і відповідає трафік-менеджер.
У загальному вигляді обов'язки трафік-менеджера можна описати так:
- Координація всіх відділів роботи компанії (ЗМІ або рекламного агентства): креативного, технічного, юридичного, відділу по роботі з клієнтами та інших. Як координатор, трафік-менеджер контролює і роботу підрядників: ілюстраторів, фотографів, копірайтерів, дизайнерів та інших фахівців.
- Створення і корегування рекламного трафіку - розкладу виходу промо-роликів відповідно до затвердженого медіа-плану.
- Контроль над ходом проекту всередині компанії. Трафик-менеджер планує і розподіляє роботу співробітників в залежності від пріоритетів і дедлайнів, доносить цю інформацію до керівників відділів. Хороший трафік-менеджер завжди знає відповідь на три питання: «Що? Де? Коли?».
- Складання тайм-листів та контроль ефективності роботи. Наскільки раціонально витрачається час і як оптимізувати робочий процес з точки зору тайм-менеджменту - це питання також належить до компетенції трафік-менеджера.
- Робота з документами - далеко не найбільш творча, але необхідна частина роботи трафік-менеджера.
Які якості потрібні?
Гарним трафік-менеджером може стати тільки людина, стійка до емоційних навантажень, здатна тримати в голові значні обсяги інформації і, звичайно така, що володіє високими комунікативними навичками. Трафик-менеджер знаходиться в русі кожну хвилину, і якщо вам подобається робота динамічна, яка не залишає часу для довгих роздумів і тим більше нудьги, спробуйте! Але будьте готові до ролі посередника між різними групами фахівців з усіма витікаючими з цього наслідками: емоціями, неузгодженістю дій і форс-мажорними обставинами.
У нагороду за ефективну роботу можна отримати неоціненний досвід, після якого вас не злякає найскладніший і трудомісткий проект. Додамо сюди масу ділових контактів, відмінно натреновані навички самоорганізації та координації інших людей, знання ринку реклами - і вийде значний набір активів для того, щоб зробити успішну кар'єру. |