Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 23.12.2024, 07:21

Сайт вчителя трудового навчання
Фалька Володимира Вікторовича

Меню сайту
Категорії розділу
Статті [3]
Фотоальбоми
Сайти вчителів
Навчальні ресурси
Об'єкти праці
Статистика
Каталог
сайтів України каталог сайтів
Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Святковий календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Блог

Головна » 2014 » Січень » 16 » Створення портфоліо на уроках ТЕХНОЛОГІЇ в 10-11 кл.
00:03
Створення портфоліо на уроках ТЕХНОЛОГІЇ в 10-11 кл.

"особливості використання портфоліо на уроках ТЕХНОЛОГІЇ в 10-11 класах"

 

Володимир Фалько,

вчитель трудового навчання

Бучанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4

 

         

Зміст

 

1.            Вступ

2.            Коротка історія ідеї портфоліо

3.            Види та функції портфоліо

4.            Портфоліо учня на уроках технології в 10-11 класах

5.            Література

 

 Вступ

 

Впровадження методу проектів в трудовому навчанні не є новою або революційною ідеєю. В останні декілька десятиліть практика використання методу проектів набула широкого застосування у навчальному процесі шкіл. Метод проектів отримав потужну підтримку після того, як вчені підтвердили те, що вчителі знали вже давно: учні активніше беруть участь у навчанні, якщо зʼявляється можливість долучитись до вирішення складних, важких для виконання, а інколи заплутаних проблем, які тісно пов’язані з реальним життям.
Метод проектів отримав розвиток тому, що має ряд переваг. Добре організована проектна діяльність спонукає учнів проявляти ініціативу; самостійно шукати, опрацьовувати, аналізувати і систематизувати інформацію; навчає самостійно робити висновки та представляти результати своїх досліджень; сприяє розвитку практичних навичок роботи з комп’ютером та мультимедійним проектором. Учні вивчають поглиблено матеріал, розвивають життєві компетентності, розширюють свій кругозір.
Для вчителів переваги пов’язані із зростанням їх професіоналізму та отриманням додаткових можливостей побудови нових стосунків з учнями.
Проте, виникають і певні труднощі.  Насамперед, вчителі повинні розробити нову стратегію навчання, якщо хочуть досягнути успіху. Під час проектної діяльності вчитель більше допомагає, сприяє, розповідає, створює умови для навчання; не застерігає від помилок, а допомагає їх усвідомити, проаналізувати, виправити. В трудовому навчанні кінцевий продукт діяльності обов’язково супроводжується проектною документацією. Відповідно на виготовлення виробу та оформлення проектної папки витрачається багато часу. Також бажана наявність в майстерні комп’ютера та мультимедійних засобів, що для більшості шкіл є проблематичним.
З учнями старшої школи, які в достатній мірі оволоділи технологією створення проекту, я спробував проекспериментувати і замість проектної папки оформляти більш демократичне портфоліо, що забирає набагато менше часу. Окрім того, навички створення портфоліо учні зможуть використати в будь-якій іншій сфері діяльності чи то на етапі свого розвитку. Портфоліо значною мірою відображає особистість учня, його нахили та інтереси.
 

  
Категорія: Статті | Переглядів: 2807 | Додав: Володимир | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Друзі сайту
Кнопка на ваш сайт
Випадкові фото
Календар
«  Січень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Презентації
Архів записів
Інформер
Таблиці та наочності [88]
Корисні сайти [2]
для підготовки вчителям та учням до уроків трудового навчання
Об'єкти праці, креслення, шаблони [104]
Об'єкти для проектування і виготовлення учнями
Технології обробки [2]
Профорієнтація [108]
Дистанційне навчання [0]
Завдання
Picture Stencil
Оnline-convert

Falko Volodymyr© 2024