Бучанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4
Ергодизайнерське проектування на уроках
трудового навчання
Особливість ергодизайну полягає в тому, що він у своїй основі гармонійно поєднує ергономіку й дизайн в єдине ціле. Це у процесі як наукової так і практичної діяльності дає змогу ,з одної сторони, розробляти та втілювати у життя складні інженерно - технічні розробки, а з іншої - реалізовувати в них такі компоненти, які не піддаються конкретному інженерно - технічному формулюванню, наприклад, такі елементи як краса, виразність, гармонійність, естетичність - усе те, що можна виразити двома словами - прекрасне та довершене. Таким чином, впровадження ергодизайну у сфері освіти, зокрема у проектно - технологічну діяльність школярів на уроках трудового навчання, сприятиме розвитку творчого мислення, розширюватиме можливості творчої діяльності школярів і сукупність застосовуваних при цьому засобів і методів. Отже, відкриваються реальні можливості длярозвитку творчих здібностей школярів не тільки засобами технічної діяльності, а й залучаючи для цього такий важливий соціокультурний компонент, як ергодизайн.
Бучанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4
1.Історія появи методу проектів 2. Освітня галузь "Технології 3.Суть методу проектів 4.Основні критерії вибору проектів 5.Етапи виконання проекту 6. Оформлення проекту (орієнтовне) 7. Рекомендації щодо використання методу проектів на уроках трудового навчання