Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 28.01.2021, 19:20

Сайт вчителя трудового навчання
Фалька Володимира Вікторовича

Годинник
Меню сайту
Категорії розділу
Розробки уроків [18]
Позакласні заходи [6]
Різне [19]
Методичні рекомендації [14]
Декада [3]
Сайти вчителів
Навчальні ресурси
Об'єкти праці
Multimedіa
Статистика
Каталог
сайтів України каталог сайтів
Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Святковий календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Проектна технологія

Головна » Файли » Учителю трудового навчання » Методичні рекомендації

Рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів з трудового навчання
01.09.2016, 14:11

 

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

щодо оцінювання та оформлення в класному журналі

результатів навчальних досягнень учнів

загальноосвітніх навчальних закладів

з трудового навчання

 

1.             Рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів

з трудового навчання

Вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів основної школи розроблені відповідно до Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 р. № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти» та наказу МОН молодьспорту від 13.04. 2011 року № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти», зареєстрованого у Міністерстві юстиції від 11.05. 2011 року №566/19304.

З метою забезпечення об’єктивного оцінювання знань учнів 12-ти бальна шкала побудована за принципом урахування особистих досягнень учнів, в якій визначено чотири рівні навчальних досягнень учнів – початковий, середній, достатній та високий.

Вони  визначаються за такими характеристиками:

Перший рівень ‒ початковий. Відповідь учня (учениці) фрагментарна, характеризується початковими уявленнями про предмет вивчення.

Другий рівень ‒ середній. Учень (учениця) відтворює основний навчальний матеріал, виконує завдання за зразком, володіє елементарними вміннями навчальної діяльності.

Третій рівень ‒ достатній. Учень (учениця) знає істотні ознаки понять, явищ, зв'язки між ними, вміє пояснити основні закономірності, а також самостійно застосовує знання в стандартних ситуаціях, володіє розумовими операціями (аналізом, абстрагуванням, узагальненням тощо), вміє робити висновки, виправляти допущені помилки. Відповідь учня (учениця) правильна, логічна, обґрунтована, хоча їм бракує власних суджень.

Четвертий рівень ‒ високий. Знання учня (учениці) є глибокими, міцними, системними; учень (учениця) вміє застосовувати їх для виконання творчих завдань, його (її) навчальна діяльність позначена вмінням самостійно оцінювати різноманітні ситуації, явища, факти, виявляти і відстоювати особисту позицію.

Водночас, визначення високого рівня навчальних досягнень, зокрема оцінки 12 балів, передбачає знання та уміння в межах навчальної програми і не передбачає участі школярів у олімпіадах, творчих конкурсах тощо (Таблиця).

Кожний наступний рівень вимог вбирає в себе вимоги до попереднього, а також додає нові характеристики.

Критерії оцінювання навчальних досягнень реалізуються в нормах оцінок, які встановлюють чітке співвідношення між вимогами до знань, умінь і навичок, які оцінюються, та показником оцінки в балах.

Оцінювання якості трудової підготовки здійснюється у двох аспектах: рівень володіння теоретичними знаннями, який можна виявити у процесі усного чи письмового опитування, та якість практичних умінь і навичок, тобто здатність до застосування вивченого матеріалу під час виконання лабораторно-практичних та практичних робіт. Тому критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з трудового навчання мають комплексний характер. До них належать:

‒             рівень передбачених програмою теоретичних знань та вмінь застосовувати у практичній роботі;

‒             уміння користуватися різними видами конструкторсько-технологічної документації та іншими джерелами інформації;

‒             дотримання технічних вимог у процесі виконання робіт (якість виробу);

‒             уміння організовувати робоче місце і підтримувати порядок на ньому в процесі роботи;

‒             рівень сформованості трудових прийомів та вміння виконувати технологічні операції;

‒             дотримання правил безпечної праці та санітарно-гігієнічних вимог;

‒             дотримання норм часу на виготовлення виробу;

‒             рівень самостійності у процесі організації і виконання роботи (планування трудових процесів, самоконтроль та ін.), виявлення елементів творчості. Читати далі

Категорія: Методичні рекомендації | Додав: Володимир
Переглядів: 1293 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Друзі сайту
Кнопка на ваш сайт
Випадкові фото
Зараз на сайті
Інформер
Об'єкти праці [65]
Об'єкти для проектування і виготовлення учнями
Графічна документація [40]
Таблиці та наочності [87]
Корисні сайти [2]
для підготовки вчителям та учням до уроків трудового навчання
Технології обробки [2]
Профорієнтація [108]
Picture Stencil
Оnline-convert

Falko Volodymyr© 2021