Повідомлення для методистів районних, міських методичних кабінетів, центрів, науково-методичних центрів, керівників методичних об’єднань учителів ...Читати далі
В методичному посібнику розкривається модель системи роботи учителя трудового навчання, що базується на різносторонньому використанні інформаційно-комунікаційних технологій як основного компонента традиційної педагогічної системи. Вказані різні напрямки використання ІКТ: підготовка дидактичних матеріалів, підготовка до практичних робіт, самоосвіта, організація електронної бібліотеки тощо.
Посібник буде корисний для учителів трудового навчання, студентів, слухачів курсів підвищення кваліфікації. Переглянути
Бучанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4,
спеціаліст другої категорії
Урок трудового навчання. 5 клас
Варіативний модуль. «Технологія оздоблення виробів художнім випалюванням»
Тема. Презентація результатів проектної діяльності
Мета: виявити рівень теоретичних знань та практичних умінь після вивчення варіативного модуля, формувати вміння аргументовано та послідовно захищати власний проект;
розвивати навички оцінювання та самооцінювання результатів власної діяльності; виховувати толерантне ставлення один до одного, ціннісне ставлення до технологічної діяльності на уроках трудового навчання та в повсякденному житті.
Бучанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4,
спеціаліст другої категорії
Урок трудового навчання. 5 клас
Тема. Прийоми випилювання. Практична робота «Випилювання лобзиком»
Мета уроку: формувати в учнів уявлення про прийоми випилювання фанери лобзиком, ознайомити їх з поняттями «шаблон», «припуск», зі способами виконання розмітки на фанері; виробити в школярів навички випилювання фанери лобзиком;
розвивати навички самоконтролю та політехнічне мислення, навички безпечної роботи лобзиком; виховувати позитивне ставлення до праці.
Бучанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4,
спеціаліст другої категорії
Урок трудового навчання. 5 клас
Варіативний модуль. «Технологія оздоблення виробів художнім випалюванням»
Тема. Робота з інформаційними джерелами. Пошук подібних виробів.
Мета: створити умови для ознайомлення учнів зі способами отримання інформації з різних джерел, формувати елементарні навички роботи з журналами та Інтернет-ресурсами;
розвивати творчі здібності учнів, формувати особисту відповідальність за бережливе ставлення до книг; виховувати повагу до інтелектуальної власності.
Бучанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4, спеціаліст другої категорії
Урок трудового навчання. 5 клас
Тема. Деревина, породи деревини. Поняття про виготовлення шпону, фанери, деревоволокнистих плит. Застосування фанери та ДВП для виготовлення виробів
Мета уроку: ознайомити учнів із видами та призначенням фанери та ДВП, формувати вміння розрізняти за текстурою породи деревини; стимулювати прагнення пізнавати властивості конструкційних матеріалів та будову деревини; виховувати старанність, дисциплінованість, бережливе та економне ставлення до деревини, любов до оточуючого середовища.