Автор:
Фалько Володимир Вікторович,
учитель трудового навчання
Бучанської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4,
спеціаліст другої категорії
«П’ять цеглин успіху»
Позакласний захід
Мета заходу: формувати навички проектної діяльності;
розвивати інтерес до предмета, творчу активність, самостійність учнів; розширювати кругозір учнів; виховувати ціннісне ставлення до сім’ї та домашнього затишку.
Обладнання: Мишоловка, мишка від комп'ютера, скіпа, гасова лампа, рушник, махровий рушник, праска, качалка, поліно, електрична плита, мобільний телефон, магнітофон) проектор, предмети сучасного і старовинного побуту. Проекти інтер'єру житлових кімнат, виконані учнями. Музичне оформлення.
ПЛАН ЗАХОДУ
- Привітання учасників конкурсу ведучим і представлення журі.
- Представлення проектів інтер'єру житлового будинку та захист проекту учасниками конкурсу.
- Цеглина «Мудрість та розуміння» (учні показують і відгадують назви осель; продовжують прислів'я про працю).
- Цеглина «Краса» (учні створюють і демонструють зачіски).
- Цеглина «Затишок» (співвідношення цілей і призначення предметів побуту сучасного та старовинного).
- Цеглина «Економний господар» (назвати вартість послуг, продуктів харчування, розрахунок телефонного повідомлення).
- Цеглина «Кухар» (відгадати назву овочевої культури і скласти рецепт страви).
- Гра з глядачами (загадки).
- Підведення підсумків конкурсу та нагородження переможців.
ХІД ЗАХОДУ
- ПРИВІТАННЯ УЧАСНИКІВ, ПРЕДСТАВЛЕННЯ ЖУРІ
Учитель. Дорогі друзі, доброго дня! Зустріч наша незвичайна, нам належить побудувати будинок мрії, де всі будуть жити щасливо, в любові та злагоді.
Учитель. У XV ст. була написана книга під назвою «Домострой». Наведу з неї цитату: «І про те необхідно подбати, щоб побудувати будинок у пагорба з лісом і хорошим лугом, і щоб здорові вітри його продували, та потрібно врахувати щоб будинок відкритий був на сонячний схід, влітку прохолодно буде в тіні, а взимку буде зігріватися сонцем». (слайд 1, 2).
Слайди 1, 2
Учитель. Таким має бути будинок, а нам хотілося б додати, що в будинку буде щастя, якщо побудувати його з «будівельного матеріалу» з особливими властивостями: доброта, любов, розуміння, взаємодопомога, такт, терпіння, гумор.
На будівельних майданчиках зібралися представники трьох класів.
Але крім будівельників на майданчиках є ще й головний прораб______________________; інженер з техніки безпеки _____________________; дизайнер ____________________ (журі конкурсу).
Ми починаємо наш конкурс.
- ПРЕДСТАВЛЕННЯ ПРОЕКТІВ ІНТЕР'ЄРУ ЖИТЛОВОГО БУДИНКУ ТА ЗАХИСТ ПРОЕКТУ УЧАСНИКАМИ КОНКУРСУ
Учитель. Інтер'єр - планувальне рішення, що дозволяє зібрати в єдине ціле внутрішній простір приміщень. При виборі та оформленні житла особливу увагу приділяють трьом основним якостям інтер'єру: функціональності, гігієнічності, естетичності. З цих позицій журі оцінять фундамент вашого будинку. Учасники конкурсу демонструють проекти інтер'єрів житла.
Учасники кожної команди по черзі представляють свій проект.
Учитель. Фундамент закладено, тепер нам належить звести стіни нашого будинку. Як відомо для виготовлення стін використовують різний матеріал. Який? (Питання в зал). Молодці, ви назвали різний матеріал, але в нашому випадку це - цегла. (Слайди 3, 4)
Завантажити повний текст |