Як відомо, люди живуть краще, якщо розвивається економіка держави. Це можливо тоді, коли продукція, яка виробляється підприємствами, матиме високий попит на ринку. Для цього вона повинна бути екологічно чистою, мати високу якість та низьку ціну, а підприємство - виробляти максимальну кількість цієї продукції за встановлений інтервал часу, тобто мати високі економічні показники.
У сільському господарстві цього досягають за таких умов: дотримання оптимальних строків та якісне виконання технологічних операцій; досягнення високої продуктивності сільськогосподарської техніки; зменшення енергетичних витрат; застосування комплексної механізації; використання енергоощадних технологій, альтернативних джерел енергії; зменшення забруднення навколишнього середовища; створення сприятливих умов праці тощо.
Трактор - основна технологічна машина сільського господарства. Трактор - це складна самохідна технологічна машина, призначена для переміщення та приведення в дію робочих органів мобільних машин і знарядь, перевезення вантажів на причепах тощо.
Як і будь-яка технологічна машина, трактор має двигун 1, передаточний механізм 2 і виконуючий орган 3.
Залежно від виду виконуваних робіт, трактори оснащують двигунами різної потужності, набором сільськогосподарських механізмів та машин для внесення добрив, висівання насіння, висаджування рослин, збирання врожаю, машинами для догляду за рослинами, заготівлі кормів тощо. З метою енергозбереження, зменшення матеріальних ресурсів на виконання різних агротехнічних прийомів трактори оснащують також набором таких знарядь, які одночасно виконують кілька агротехнічних операцій: оранку, боронування і коткування; висівання насіння, внесення добрив тощо.
Створення банку ідей та пропозицій Людина за власним бажанням може розвинути в собі вміння, здібності, риси характеру, спрямовані на вироблення творчих, оригінальних ідей, що дасть змогу створювати чи відкривати щось нове, практично в будь-якій галузі людської діяльності, а не лише у сфері виробництва. Серед таких умінь творчого характеру, що можуть бути сформовані, вважають уміння створювати банк ідей та пропозицій.
1. Активно працюй на уроці: уважно слухай, відповідай на запитання. 2. Став запитання, якщо чогось не зрозумів або з чимось не згодний. 3. Навчися користуватися словниками й довідниками. З'ясуй значення незнайомих слів, знаходь потрібні факти й пояснення, правила, формули в довідниках. 4. Якщо в тебе є комп'ютер, навчися з його допомогою знаходити потрібну інформацію, робити розрахунки за допомогою електронних таблиць тощо.
Як працювати над навчально - дослідницькою роботою
Скласти з учителем-консультантом план-завдання на виконання роботи, який передбачає перелік основних питань, що підлягають висвітленню, місце пошуку необхідних джерел і літератури, терміни підготовки окремих питань і представлення завершеної роботи.
Після отримання завдання, учень приступає до виконання його. Маючи перелік основних питань, які підлягають дослідженню, на основі попереднього знайомства з літературними джерелами і аналізом наявних відомостей, учень формулює мету і завдання своєї праці, складає календарний план її реалізації. Наявність подібного плану дисциплінує, змушує лімітувати час, необхідний для вибору джерел, літератури, обробки зібраного матеріалу, формулювання висновків, оформлення наукової роботи.